تنهاترین تنها
تنهاترین تنها
دلم گرفته آسمون

دعــــــــای پســـــــــران مجــــــــــــرد

 
خدایا پس چرا من زن ندارم

زنی زیبا و سیمین تن ندارم

۲تا زن دارد این همسایه ی ما

همان یک دانه را من هم ندارم

آژانس ملکی گفت امشب با من

مجرد بهر تو مسکن ندارم

چه خاکی برسرم باید بریزم

من بیچاره آخر زن ندارم

خداوندا تو ستارالعیوبی

و بر این نکته سوءظن ندارم

شدم خسته دگر از حرف مردم

تو میدانی دل از آهن ندارم

تجرد ظاهرا" عیب بزرگی ست

من عیب دیگری اصلا" ندارم

خودم میدانم این اصلا" غلط بود

در اینجا قافیه لیکن ندارم

اگر او را فرستی دیگر از تو

گلایه قد یک ارزن ندارم........



نظرات شما عزیزان:

سعيده
ساعت18:53---14 خرداد 1392
سلام مطالبتون خيلي قشنگه منم دوست دارم به جمعتون بپيوندم خوشحال ميشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهجمعه 3 خرداد 1392برچسب:, توسط فاطمه
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.